Na jakim druku zgłosić do urzędu fakt wypłaty wynagrodzenia zmarłego pracownika członkowi jego rodziny? - OpenLEX

Na jakim druku zgłosić do urzędu fakt wypłaty wynagrodzenia zmarłego pracownika członkowi jego rodziny?

Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 28 stycznia 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W styczniu 2016 r. wypłaciłam przysługujące po śmierci pracownika wynagrodzenie wraz z ekwiwalentem za urlop siostrze pracownika. Pracownik nie miał rodziny oprócz matki, której nie przysługiwała renta rodzinna z tytułu śmierci pracownika. W ustawie o podatkach od spadków i darowizn jest informacja, że o takiej wypłacie należy poinformować odpowiedni urząd skarbowy w ciągu 14 dni.

Na jakim druku wysyła się tą informację i w jakim terminie?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

| Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?