Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Szczęsny Daniel
Odpowiedzi udzielono: 27 marca 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Gmina utworzyła samorządowy zakład budżetowy, tj. centrum integracji oraz wspólnie z inną gminą utworzyła spółdzielnię socjalną.

Na jakiej podstawie winna w obecnym stanie prawnym zlecać zamówienia in-house np. na utrzymanie zieleni, usługi sprzątania, czy na podstawie art. 4 pkt 13 p.z.p. (wyłączenie) czy tez art. 67 ust. 1 pkt 12 p.z.p. (dla centrum) i art. 67 ust. 1 pkt 14 p.z.p. (dla spółdzielni socjalnej)?

Dla przykładu biorąc pod uwagę zieleń łączna wartość utrzymania zieleni w mieście wynosi ok. 400.000 zł., przy czym ok. 150.000 dla ww. jednostek.

Jak prawidłowo udzielić zamówienia?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację