Na jakich zasadach rozliczać dzień telepracy, jeśli nastąpi awaria internetu i sieci komórkowych?
PYTANIE
Ponieważ siedziba biura w czasie ŚDM będzie znajdować się blisko strefy 0, pracodawca przewiduje możliwość czasowej pracy w ramach telepracy.
Jak powinien zachować się pracodawca w sytuacji, jeśli pracownik, który uzyskał zgodę na pracę w ramach telepracy, zgłosi problem techniczny np. awarię w dostawię łącza internetowego?
Czy ma znaczenie fakt, czy awaria ma miejsce w trakcie pracy, czy nastąpiła przed podjęciem przez pracownika czynności związanych z pracą?
Jak pracownik powinien przekazać informację o problemach dotyczących możliwości podjęcia pracy, jeśli nastąpiła awaria internetu i nie działają telefony komórkowe?
Jak określić taki dzień pracy pracownika, czy należy się za niego wynagrodzenie (pracownicy są wynagradzani stawką miesięczna)?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX