Na jakich zasadach powinni być rozliczani nasi pracownicy montujący schody i inne elementy stolarki w budynkach na terenie Niemiec?
PYTANIE
Jesteśmy spółką osobową wykonującą elementy stolarki otworowej - drzwi, schody w budynkach mieszkalnych. Otrzymaliśmy zlecenie od polskiego podatnika VAT na wykonanie schodów i innych elementów stolarki w budynkach mieszkalnych znajdujących się na terenie Niemiec. Polski podatnik VAT od którego otrzymaliśmy zlecenie jest również pośrednikiem, koordynatorem innych prac wykonywanych w przedmiotowych budynkach, to jest zleca innym podmiotom między innymi wykonanie kuchni, lamperii itp. Fakturę zgodnie z ustaleniami mamy wystawić na podmiot polski. Na jakich zasadach powinni być rozliczani nasi pracownicy montujący schody i inne elementy stolarki w budynkach na terenie Niemiec? Jakie formalności powinny być załatwione w związku z ich wyjazdem i pracą na Terenie Niemiec. Pod jakie przepisy o ubezpieczeniu podlegają?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX