Na jakich zasadach należy wypłacić ekwiwalent urlopowy w przypadku zatrudnienia na dwa etaty?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Suchanowska Joanna
Odpowiedzi udzielono: 29 stycznia 2013 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracownik ma zawartą jedną umowę o pracę na czas określony do końca 2013 r., w tym w pełnym wymiarze czasu pracy do końca 2012 r. i w 1/2 etatu do końca 2013 r. Zakres obowiązków pracownika związany jest z realizacją dwóch odrębnych projektów unijnych, z których pierwszy kończy się z dniem 31 grudnia 2012 r. a drugi trwa w wymiarze 1/2 etatu do końca 2013 r. Z dniem 1 stycznia 2013 r., pracownik nadal pozostaje w zatrudnieniu w wymiarze 1/2 etatu.

Czy w związku z zaistniałą sytuacją są podstawy do wypłaty ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy wynikający z zatrudnienia w projekcie, którego realizacja zakończyła się 31 grudnia 2012 r. w wymiarze 1/2 etatu?

Pracownik był rozliczany z każdego projektu odrębnie pod względem finansowym, jak również prowadzone były dwie odrębne ewidencje czasu pracy.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX