Na czym polega różnica między formą elektroniczną a postacią elektroniczną dokumentu?
PYTANIE
Jaka jest różnica między oryginałem dokumentu w postaci dokumentu elektronicznego a formą elektroniczną dokumentu?
Pytanie dotyczy dyspozycji art. 63 n.p.z.p., która wchodzi w życie 1.01.2021 r. Zgodnie z art. 63 n.p.z.p.:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości równej lub przekraczającej progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, wniosek, o którym mowa w art. 371 ust. 3 n.p.z.p., oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 n.p.z.p., składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 n.p.z.p., składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pytanie dotyczy różnic (technicznych, formalnych, prawnych) oferty w formie elektronicznej i oferty w postaci elektronicznej.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX