Który ramowy plan nauczania powinien być realizowany w klasie łączonej IV z V w szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 31 sierpnia 2019 r.
Autor odpowiedzi: Lodziński Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 16 lipca 2018 r.

PYTANIE

Który ramowy plan nauczania powinien być realizowany w klasie łączonej (np. kl. IV z V) w szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim? Czy uczniowie klasy IV realizują zajęcia edukacyjne w ilości godzin ujętej w ramowych planach nauczania dla kl. IV, a uczniowie V kl. realizują zajęcia edukacyjne w ilości godzin ujętej w ramowych planach nauczania dla kl. V? Czy też wszyscy uczniowie realizują jeden wymiar godzin zajęć edukacyjnych, jeżeli tak to wg planu nauczania której klasy? Czy uczniowie z klasy, w której ramowy plan nauczania przewiduje mniej godzin danych zajęć edukacyjnych, realizują większą liczbę godzin, zgodnie z ramowym planem drugiej łączonej klasy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX