Który podmiot powinien prowadzić ewidencję na kasie fiskalnej, jeśli spółka w imieniu gminy administruje cmentarzem komunalnym?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 30 kwietnia 2019 r.
Odpowiedzi udzielono: 28 lutego 2017 r.
PYTANIE
Jesteśmy spółką z o.o., która w imieniu i na rzecz gminy zgodnie z zawartą umową administruje cmentarzem komunalnym. W imieniu gminy wystawiamy faktury VAT m.in. za miejsce pod nowy grób, opłata za rezerwacją miejsca, za wjazdy na cmentarz itp.(PKWiU 96.03.11). Faktury te są wystawiane przez nas w imieniu gminy na osoby prywatne.
Kto powinien prowadzić ewidencję na kasie fiskalnej tych faktur?
Czy spółka na swojej kasie czy spółka na kasie dostarczonej przez gminę?
Jak rozliczyć taki VAT w deklaracji?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX