Kto w opisanej sytuacji będzie administratorem danych pozyskanych z monitoringu i kto powinien spełnić obowiązek informacyjny względem pracowników oraz klientów urzędu pracy?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 16 grudnia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Urząd pracy mieści się w budynku należącym do Caritas. Straż miejska w ramach bezpieczeństwa i na podstawie przepisów ustawy o samorządzie gminnym, planuje założyć w urzędzie pracy monitoring. Dostęp do danych z zapisanego obrazu będzie mieć wyłącznie straż miejska.
Kto w takiej sytuacji będzie administratorem danych pozyskanych z monitoringu i kto powinien spełnić obowiązek informacyjny względem pracowników oraz klientów urzędu pracy - Caritas, urząd pracy czy komendant straży miejskiej|?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX