Kto przejmuje zobowiązania wobec pracowników zlikwidowanej jednostki organizacyjnej powiatu?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Culepa Michał
Odpowiedzi udzielono: 2 stycznia 2009 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Uchwałą Rady Powiatu została zlikwidowana jednostka organizacyjna powiatu. Akta osobowe i dokumentacja płacowa została przekazana do archiwum zakładowego Starostwa Powiatowego.

Kto przejmuje zobowiązania wobec pracowników zlikwidowanej jednostki?

Czy Starostwo Powiatowe stanie się z mocy prawa następcą prawnym tej jednostki?

Gdzie należy przekazać akta osobowe i kto np. mógłby dokonać sprostowania świadectwa pracy?

Czy wystawić nowe zaświadczenie Rp-7 byłym pracownikom zlikwidowanej jednostki?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX