Kto powinien zapłacić za odesłanie towaru do klienta, jeśli reklamacja zostanie odrzucona?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 21 lipca 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Kto powinien zapłacić za odesłanie towaru do klienta, jeśli reklamacja zostanie odrzucona?
Przedsiębiorca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca 5. Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX