Kto powinien wydać zezwolenie na usunięcie drzew z nieruchomości, która stanowi własność gminy, spółdzielni i osoby fizycznej?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Ćwiek Piotr
Odpowiedzi udzielono: 13 maja 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Gmina przesłała zgodnie z właściwością zawiadomieniem do starosty wniosek spółdzielni mieszkaniowej w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z nieruchomości, która stanowi własność gminy, spółdzielni i osoby fizycznej (oraz użytkowanie wieczyste mieszkańców spółdzielni). Największy udział we współwłasności ma spółdzielnia mieszkaniowa i osoba fizyczna. Gmina załączyła zgodę na usunięcie drzew, osoba fizyczna nie. Spółdzielnia mieszkaniowa złożyła oświadczenie o zawiadomieniu mieszkańców.

Kto powinien wydać zezwolenie na usunięcie drzew - starosta czy burmistrz?

Jeżeli starosta, to czy wyłącznie na wniosek gminy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX