Kto powinien wchodzić w skład komisji konkursowej na dyrektora łączącej się placówki?
PYTANIE
Organ prowadzący zamierza włączyć z dniem 01.09.2021 r. technikum (samodzielna szkoła) do CKZiU (w strukturze którego funkcjonuje: Szkoła Policealna, BSII stopnia, CKZ) oraz zmienić nazwę CKZiU na Centrum Nauki i Technologii. W związku z upływem kadencji dyrektora CKZiU w dniu 31.08.2021 r. OP ogłosi konkurs na to stanowisko. Czy w skład komisji konkursowej powinni wchodzić przedstawiciele Rady Pedagogicznej CKZiU, czy także przedstawiciele dotychczasowego Technikum zarówno Rady Pedagogicznej, jak i Rady Rodziców? Czy wyłoniony w drodze konkursu dyrektor, w przypadku zmian personalnych, ma prawo uczestniczyć w pracach trwających w kwietniu nad arkuszem organizacji roku szkolnego 2021/2022 Centrum Nauki i Technologii oraz nad aneksem wrześniowym, w którym powinno funkcjonować włączone technikum? Czy osoba pracująca nad arkuszem CNiT powinna mieć wgląd do danych obecnie zatrudnionych w Technikum nauczycieli, czy powinna przygotować arkusz w zakresie technikum z wakatami, na które zostaną zatrudnieni pracujących w nim dotychczas nauczyciele? Czy dyrektor technikum składa także w kwietniu arkusz organizacji pracy technikum w roku szkolnym 2021/2022 jak dotychczas dla samodzielnej jednostki, czy już takiego arkusza nie składa?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX