Kto powinien upoważnić pracowników kancelarii rady miejskiej do zamieszczania na stronie BIP oświadczeń majątkowych radnych?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 18 lutego 2020 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W urzędzie miasta funkcjonuje kancelaria rady miejskiej, która jest komórką organizacyjną urzędu miasta podlegającą prezydentowi. Prezydent upoważnia pracowników do zamieszczania informacji na stronie BIP.
Kto powinien zamieszczać na stronie BIP oświadczenia majątkowe radnych i na czyje upoważnienie? Czy to prezydent powinien upoważnić pracownika kancelarii rady miejskiej do wykonywania tych czynności, czy też przewodniczący rady miejskiej a może rada miejska? Oświadczenia majątkowe radnych zawierają część jawną i tajną - czy więc osoba zamieszczająca te informacje na stronie BIP powinna mieć dostęp tylko do części jawnej oświadczenia?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX