Kto może zostać zatrudniony na stanowisku głównego specjalisty ds kadr i płac w szkole?
PYTANIE
Szkoła podstawowa ma zamiar zatrudnić na podstawie przeniesienia z art. 22 ustawy z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych osobę na stanowisko główny specjalista ds kadr i płac. W/w osoba posiada 20 letni staż pracy w tym 9 lat pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie na stanowisku inspektor ds tworzenia i koordynowania programów społecznych oraz 7 lat w starostwie powiatowym na stanowisku inspektor w wydziale oświaty i 4 lata w PCPR na stanowisku inspektor ds świadczeń. W/w posiada wykształcenie wyższe kierunki: podstawowy politologia, podyplomowe: zarządzanie i marketing, zarządzanie bezpieczeństwem. Rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych określa minimalne wymagania kwalifikacyjne na poziomie: wykształcenie wyższe oraz staż pracy 4 lata.
Biorąc pod uwagę powyższe, czy wymieniona osoba może zostać zatrudniona na stanowisku głównego specjalisty ds kadr i płac?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX