Kogo dotyczą oświadczenia i zaświadczenia, które należy dołączyć do wniosku - osoby dyrektora czy Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Lecińska Monika
Odpowiedzi udzielono: 5 września 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jednostka organizacyjna gminy - samorządowy zakład budżetowy (Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej) wystąpił do starosty o wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów. Zakładem kieruje dyrektor zatrudniony przez burmistrza. Posiadaczem odpadów jest ZGKiM.

Czy taki zakład jest jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej?

Kogo dotyczą oświadczenia i zaświadczenia, które należy dołączyć do wniosku - osoby dyrektora czy Zakładu?

Zakład nie posiada wspólnika, prokurenta, członka zarządu lub członka rady nadzorczej.

Czy zamiast nich należy żądać zaświadczeń i oświadczeń dotyczących osoby dyrektora?

Czy ZGKiM dotyczy zaświadczenie o niekaralności posiadacza odpadów za przestępstwa przeciwko środowisku?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX