Kogo dotyczą oświadczenia i zaświadczenia, które należy dołączyć do wniosku - osoby dyrektora czy Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej?
PYTANIE
Jednostka organizacyjna gminy - samorządowy zakład budżetowy (Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej) wystąpił do starosty o wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów. Zakładem kieruje dyrektor zatrudniony przez burmistrza. Posiadaczem odpadów jest ZGKiM.
Czy taki zakład jest jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej?
Kogo dotyczą oświadczenia i zaświadczenia, które należy dołączyć do wniosku - osoby dyrektora czy Zakładu?
Zakład nie posiada wspólnika, prokurenta, członka zarządu lub członka rady nadzorczej.
Czy zamiast nich należy żądać zaświadczeń i oświadczeń dotyczących osoby dyrektora?
Czy ZGKiM dotyczy zaświadczenie o niekaralności posiadacza odpadów za przestępstwa przeciwko środowisku?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX