Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny do: 31 grudnia 2014 r.
Autor odpowiedzi: Wojtas Michał
Odpowiedzi udzielono: 21 stycznia 2013 r.

PYTANIE

Podatnik (PKPiR) 31 grudnia 2012 r. zapłacił za dostawę materiałów poligraficznych (zajmuje się drukowaniem i sprzedażą materiałów drukowanych), otrzymał w tym dniu fakturę zaliczkową na płatność (obejmuje ona 100% wartości zamówienia). W styczniu 2013 r. otrzymał materiały zamówione i ma otrzymać fakturę rozliczającą tę dostawę. Na remanencie w 2012 r. tych materiałów nie będzie miał.

Kiedy ująć do kosztów PKPiR zakup tych materiałów - w 2012 r. czy w 2013 r. w styczniu?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację