Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny do: 31 grudnia 2017 r.
Autor odpowiedzi: Waślicki Tadeusz
Odpowiedzi udzielono: 8 czerwca 2016 r.

PYTANIE

Dystrybutor organizuje sprzedaż premiową w okresie luty-maj; nagrodą za osiągnięcie określonego poziomu obrotów jest udział w wycieczce - konferencji która odbędzie się we wrześniu. W celu zoptymalizowania kosztów organizacji programu spółka zawarła porozumienia z producentami, na mocy których w zamian za wykonanie określonych targetów zakupowych - promocję wytypowanych produktów określonych przez producenta w okresie sprzedaży premiowej; otrzyma wynagrodzenie, które będzie mogła przeznaczyć na pokrycie kosztów związanych z zakupem nagrody w sprzedaży premiowej.

Kiedy spółka powinna rozpoznać przychody z tytułu promocji produktów producenta w ramach swojego programu premiowanej sprzedaży, po zakończeniu okresu trwania programu tj. 31 maja 2016 r. czy po organizacji konferencji - nagrody we wrześniu 2016 r.?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów prezentację