Nowość Kiedy rozliczyć koszty ubezpieczenia wykupionego dla pracowników i współpracowników?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 17 kwietnia 2024 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Oferujemy pracownikom dobrowolne ubezpieczenie grupowe. Faktura wystawiona 26.03.2024 r. za okres 30.03.2024-29.04.2024 r. - księgowana jest w całości w koszt marca 2024 r., VAT zgodnie z datą odbioru w kwietniu przychód ze sprzedaży tego karnetu dla pracowników B2B także w marcu, a pracownikom potrącane jest z wynagrodzenia za marzec.
Czy takie księgowanie jest prawidłowe?
Co w przypadku, gdy jesteśmy firmą, która koniec roku ma 31.03.2024 r?
Koszt podzielimy na marzec i kwiecień, a co z fakturą sprzedaży?
Całość do jednego miesiąca, czy też podział na marzec i kwiecień?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX