Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Autor odpowiedzi: Bartosiewicz Adam
Odpowiedzi udzielono: 11 kwietnia 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Spółka zawarła z organizatorem z USA umowę, w ramach której za określonym wynagrodzeniem weźmie udział w konferencji. Konferencja będzie miała miejsce w Londynie i koncentruje się na prezentowaniu innowacyjnych technologii bankowych. W umowie wskazano zakres świadczeń jakie należą się kupującemu:

1)

Siedmiominutowa prezentacja przez maksymalnie dwóch przedstawicieli spółki (bez prezentacji video czy slajdów)

2)

Lista kontaktów prasowych, analizy rynku, informacje kontaktowe blogerów, lista uczestników konferencji (nazwy organizacji)

3)

Karty wejściowe dla dwóch prezenterów

4)

50% upustu dla zakupu 6 kart wejściowych

5)

Umieszczenie materiału reklamowego na blogu konferencji

6)

Umieszczenie materiału promocyjnego na stronie internetowej konferencji

7)

Umieszczenie materiału promocyjnego na materiałach marketingowych konferencji

8)

Zamieszczenie na jednej stronie w broszurach informacyjnych, które otrzyma każdy z uczestników materiałów reklamowych/promocyjnych spółki

9)

Strona profilowa z linkiem do materiału reklamowego prezentowanego podczas konferencji ważna rok.

Czy wniesienie opłaty w ramach zawartej umowy podlega pod opodatkowanie podatkiem u źródła?

Czy od kontrahenta należy pozyskać certyfikat rezydencji?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?