Kiedy pracodawca może wręczyć wypowiedzenie pracownikowi z tytułu likwidacji stanowiska?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 15 kwietnia 2009 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka z o.o. likwiduje dział księgowości. Od 1 stycznia 2009 r. księgowość zostaje scentralizowana, a w spółce jest polecenie zlikwidowania działu księgowości. Dwie księgowe w tym czasie były na urlopie macierzyńskim. Aktualnie wykorzystały już urlopy macierzyńskie i poprosiły dyrektora o udzielenie urlopów wypoczynkowych zaległych za 2008 r. i urlop za 2009 r.
Kiedy pracodawca może wręczyć wypowiedzenie pracownicom z tytułu likwidacji stanowiska?
Co w przypadku, kiedy po urlopie wypoczynkowym dostarcza zwolnienia lekarskie, np. opiekę nad dzieckiem?
Czy można wręczyć wypowiedzenie stosunku pracy z zachowaniem okresu wypowiedzenia?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX