Kiedy powstaje obowiązek podatkowy w przypadku wzajemnej akcji marketingowej związanej z wydawaniem i realizacją kuponów rabatowych?
PYTANIE
Spółka organizuje wraz z firmą X wzajemną akcję marketingową.Spółka wydaje w terminie do końca sierpnia kupony które uprawniają do uzyskania rabatu od wartości zakupów dokonanych w X oraz zobowiązuje się do udzielenia rabatów klientom X którzy przyjdą do placówek Spółki z odpowiednim kuponem do końca września. Kupony (rabatujące zakupy w placówkach Spółki) wydaje klientom firma X w przypadku dokonania zakupów w sklepach należących do X. Kupony otrzymane w X, możliwe do realizacji w placówkach Spółki będą mogły być wykorzystywane w terminie do końca września. Czy z punktu widzenia świadczeń wykonywanych przez Spółkę dla X, okres ich świadczenia jest do końca września i obejmuje również okres na realizację kuponów rabatowych?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX