Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2013 r.
Autor odpowiedzi: Jurek Marek
Odpowiedzi udzielono: 21 grudnia 2006 r.

PYTANIE

Osoba fizyczna prowadzi działalność gospodarczą w zakresie produkcji i handlu wyrobami skórzanymi, a dodatkowo w bardzo małej ilości świadczy usługi transportowe. Usługa transportowa została wykonana we wrześniu 2006 r. i w tym miesiącu zostały wystawione faktury VAT dla tych kontrahentów którym świadczyliśmy usługi transportowe. Należny z tych faktur VAT został odprowadzany i ujęty do deklaracji VAT za wrzesień 2006 r. Terminy płatności za wystawione faktury to październik 2006 r. i listopad 2006 r. Składając deklarację za wrzesień firma nie otrzymała zapłaty za wystawione faktury.

Czy firma prawidłowo ujęła VAT należny za te faktury do deklaracji za wrzesień? Jeżeli nie, to czy jest to błąd i czy urząd skarbowy w razie kontroli może nałożyć karę?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?