Kiedy post w social mediach może zostać uznany za reklamę wyrobu medycznego?
PYTANIE
Czy tak sformułowany post na social media, pod którym zostaną opublikowane zdjecia przed i po zabiegu może zostać uznany za reklamę w rozumieniu u.w.m.?
Zabieg plastyki powiek pozwala na korektę skóry i usunięcie nadmiaru powieki powstałej w wyniku procesów starzenia, a co za tym idzie, wiotczenia tkanek w tej okolicy. Tzw. ptoza (lub ptoza rzekoma) to nie tylko defekt estetyczny – nadmiar skóry wokół oczu może prowadzić do zaburzenia widzenia, bólów głowy, a nawet schorzeń kręgosłupa. Tak widziana blefaroplastyka jest zabiegiem nie tylko estetycznym, ale i leczniczym, który może przynieść pacjentowi szereg korzyści. Nasza pacjentka jest bardzo zadowolona z efektu. Nie czuje już ciężkości powiek, może śmiało się malować i olśniewać spojrzeniem.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX