Kiedy należy zaewidencjonować w PKPiR zakup niszczarki dokonany w ostatnim dniu roku 2011?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Jurek Marek
Odpowiedzi udzielono: 27 marca 2012 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Prowadzę działalność gospodarczą, PKPiR - metoda kosztowa. Pierwszy raz zaistniał u mnie pewien przypadek, otóż kupiłem wyposażenia biurowe (niszczarkę do dokumentów wartości 500 zł - 31 grudnia 2011 r.), natomiast fakturę wystawiono mi już w nowym roku 6 stycznia 2012 r.

Zastanawiam się, czy powinienem zakup ww. urządzenia wpisać do PKPiR 31 grudnia 2011 r. lub w momencie wystawienia faktury zakupowej, w sumie posiadałem ową rzecz jeszcze w starym roku?

Faktura posiada datę sprzedaży 31 grudnia 2011 r.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX