Kiedy należy ująć korektę faktury, wynikającą z ustaleń pomiędzy serwisem a ubezpieczalnią, jeżeli faktura jest wystawiona na klienta indywidualnego?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Topulniak Michał
Odpowiedzi udzielono: 27 stycznia 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jesteśmy warsztatem samochodowym, który również zajmuje się naprawą szkód. W wyniku korespondencji i decyzji między serwisem a ubezpieczalnią dokonywane są korekty faktur.

W myśl obowiązujących przepisów kiedy powinniśmy ujmować korektę, skoro są to ustalenia między nami a ubezpieczalnią, a faktura np. jest na klienta indywidualnego?

Jedynym potwierdzeniem na to, że klient zostaje poinformowany przez serwis o wystawionej korekcie jest nadanie listu do danej osoby.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX