Kiedy należy rozpoznać przychód podatkowy, jeżeli umowa na prowadzenie działań marketingowych została zawarta na okres dłuższy niż rok?
PYTANIE
Spółka świadczy usługi marketingowe dla podmiotów powiązanych. Nie jest to działalność podstawowa spółki. Zgodnie z umowami wynagrodzenie płatne jest ryczałtem według ustalonych harmonogramów. Spółka ponosi koszty związane działaniami marketingowymi, których nie można przypisać bezpośrednio do danej sprzedaży. Wynika to z tego, że prowadzone działania marketingowe dotyczą jednocześnie kilku podmiotów z grupy, w tym samej spółki.
Czy spółka prawidłowo postępuje ujmując koszty związane z działaniami marketingowymi w dacie poniesienia?
Czy przychód powinien w takim wypadku powstawać w dniu wystawienia faktury?
Kiedy należy rozpoznać przychód podatkowy, jeżeli umowa na prowadzenie działań marketingowych została zawarta na okres dłuższy niż rok?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX