Kiedy można anulować fakturę?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 26 października 2019 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W miesiącu kwietniu wystawiliśmy fakturę zaliczkową cząstkowa na zamówione towary w wysokości 300 zł brutto. Klient zaliczkę zapłacił. W tym samym miesiącu wystawiliśmy fakturę zaliczkową końcową na kwotę 600 zł brutto. Łącznie zamówienie wynosiło 900 zł brutto. Podatki odprowadziliśmy. Klient nie odebrał faktury zaliczkowej końcowej ani towaru. Faktura końcowa została mu dwukrotnie przesłana na maila. Klient powiedział, że nie chce faktury ani towaru ani zwrotu zaliczki. Nie podpisze korekty faktury końcowej a firmę zlikwidował. 300 zł zaliczki i towar są u nas.
Czy możemy anulować fakturę końcową?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX