Kiedy i w jakim przypadku pracownik urzędu gminy i miasta będzie mógł wprowadzić do centralnego rejestru umów imię i nazwisko osoby z umowy?
PYTANIE
Kiedy i w jakim przypadku pracownik urzędu gminy i miasta będzie mógł wprowadzić do centralnego rejestru umów imię i nazwisko osoby z umowy?
W grę wchodzi osoba fizyczna bo ma wykonać ktoś np. projekt, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą mająca wykonać np. jakieś opracowanie czy też projekt, osoba mająca stałą umowę o pracę, umowę na czas określony, umowa z dofinansowaniem z urzędu pracy np. na prace interwencyjne, stażysta, kierowca, skarbnik, informatyk, pracownicy wydający decyzje administracyjne, kierownicy, burmistrz, wójt, prezydent, sekretarz, wiceburmistrz, zastępca prezydenta, umowy z zakresu zamówień publicznych, umowy z zapytań ofertowych, z przetargów, umowy w ramach komisji urbanistyczno-architektonicznej, repertorium.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX