Kiedy dokonać korekty in minus, jeśli klient zrealizuje założony umową obrót?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 4 stycznia 2024 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Spółka z o.o. chce zawrzeć z klientami umowę na zakup narzędzi. W umowie będzie zapis, że po zrealizowaniu określonego poziomu obrotu faktura za narzędzia zostanie skorygowana do kwoty 1 zł netto. Okres w którym klient może nabywać towary w celu zrealizowania obrotu to 180 dni.
Czy jeśli klient zrealizuje założony umową obrót wcześniej (np. po 100 dniach) faktura korygująca musi zostać wystawiona w okresie przekroczenia wymaganego obrotu (np. po 100 dniach) czy można wystawić fakturę korygującą dopiero w tym 180-tym dniu?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX