Jakie znaczenie ma pomyłka w nazwie stanowiska służbowego osoby podpisującej postanowienie w imieniu Naczelnika Urzędu?
PYTANIE
Zgodnie z przepisem art. 217 par. 1 pkt 7 o.p. postanowienie zawiera podpis osoby upoważnionej, z podaniem jej imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego. Postanowienie o wszczęciu postępowania podatkowego podpisał nieczytelnie i przyłożył pieczęć o treści: "z up. Naczelnika Urzędu ....... Kierownik Referatu (imię i nazwisko)". Z regulaminu organizacyjnego Urzędu wynika, że nie ma w nim kierownika referatu bez nazwy (jest kilka referatów, ale każdy ma nazwę), a tylko kierownik jednego z referatów ma prawo do podpisywania postanowień o wszczęciu postępowania.
Czy w tych okolicznościach stanowiskiem służbowym w myśl ww. przepisów Ordynacji podatkowej może być "Kierownik Referatu" bez nazwy, czy też stanowisko służbowe powinno mieć brzmienie zgodne z regulaminem organizacyjnym i upoważnieniem Naczelnika?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX