Jakie zmiany dotyczące wpisu do ewidencji wymagają opinii kuratora oświaty?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 23 sierpnia 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Jakie zmiany dot. wpisu do ewidencji wymagają opinii kuratora oświaty w związku z dodaniem art. "7a. Niepubliczna placówka albo centrum, o których mowa w art. 2 pkt 4, mogą zostać wpisane do ewidencji, jeżeli osoba zgłaszająca tę placówkę albo centrum do ewidencji przedstawi pozytywną opinię kuratora oświaty o spełnieniu warunków, o których mowa w ust. 4 pkt 3 lit. a, b i ca oraz zgodności projektu statutu z przepisami art. 172 ust. 2.". Czy zmiana organu prowadzącego, siedziby, adresu również? Czy zmiany traktujemy jako wpis do ewidencji?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX