Jakie zasady będą obowiązywały w zakresie zamieszczania informacji o zawartych umowach w rejestrze prowadzonym przez Ministra Finansów?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Nowakowski Wojciech
Odpowiedzi udzielono: 4 kwietnia 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W związku z nowym obowiązkiem odnośnie udostępniania informacji o umowach zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych, proszę o opinię, jakie umowy Urząd Gminy będzie zobowiązany zamieszczać w prowadzonym przez Ministra Finansów rejestrze umów o wartości powyżej 500 zł.

Jakie umowy zawarte pow. 500 zł nie powinny być wprowadzane do rejestru oraz czy w rejestrze należy także wprowadzać zakup na podstawie paragonu, faktury lub innego dowodu księgowego?

Jakie dane w umowie o pracę mogą być anonimizowane?

Jeśli umowy o pracę są zawierane przez Urząd Gminy a pozostałe przez Gminę, to powinny być prowadzone dwa rejestry?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX