Jakie zasady będą obowiązywały w zakresie zamieszczania informacji o zawartych umowach w rejestrze prowadzonym przez Ministra Finansów?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 4 kwietnia 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
W związku z nowym obowiązkiem odnośnie udostępniania informacji o umowach zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych, proszę o opinię, jakie umowy Urząd Gminy będzie zobowiązany zamieszczać w prowadzonym przez Ministra Finansów rejestrze umów o wartości powyżej 500 zł.
Jakie umowy zawarte pow. 500 zł nie powinny być wprowadzane do rejestru oraz czy w rejestrze należy także wprowadzać zakup na podstawie paragonu, faktury lub innego dowodu księgowego?
Jakie dane w umowie o pracę mogą być anonimizowane?
Jeśli umowy o pracę są zawierane przez Urząd Gminy a pozostałe przez Gminę, to powinny być prowadzone dwa rejestry?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX