Jakie umowy, zezwolenia lub inne obowiązki formalnoprawne powinien wypełnić zarządca centrum handlowego, by przeprowadzić akcję marketingową dla klientów polegającą na zbiórce odpadów surowcowych, elektro i baterii?
PYTANIE
Zarządca Centrum Handlowego planuje zorganizowanie na terenie obiektu akcji marketingowo-promocyjno-ekologicznej polegającej na zbiórce od klientów: odpadów surowcowych (np. papier/tektura, opakowania z tworzyw sztucznych, szkła, metali), odpadów elektro, zużytych baterii. Zarządca nie posiada zezwolenia na zbieranie odpadów, nie jest wprowadzającym na rynek produkty ani opakowania. Odpady będą zbierane do odpowiednich kontenerów ustawionych na parkingu lub na zapleczu. Zebrane odpady planuje przekazać do dalszego zagospodarowania podmiotowi posiadającemu zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie danego rodzaju odpadów.
Jakie umowy, zezwolenia lub inne obowiązki formalnoprawne powinien wypełnić zarządca centrum handlowego, by przeprowadzić akcję marketingową dla klientów?
Czy jest różnica jeśli akcja będzie jednorazowa lub cykliczna?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX