Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2015 r.
Autor odpowiedzi: Bartosiewicz Adam
Odpowiedzi udzielono: 12 lipca 2015 r.

PYTANIE

Firma została zarejestrowana w KRS jako podmiot w upadłości likwidacyjnej w lutym 2013 r. Nadal funkcjonuje, wyprzedaje majątek, odzyskuje należności. Z okresu poprzedzającego oddanie firmy do upadłości, na kontach pozostało dużo zobowiązań do zapłaty.

Jakie obowiązki ciążą na podatniku będącym w upadłości z punktu widzenia obliczania CIT, jeżeli po 3 latach od "wejścia" w proces upadłości, część zobowiązań nie została zgłoszona i nigdy nie zostanie uregulowana?

Jaką dokumentację należy zgromadzić, aby podczas ewentualnej kontroli US udowodnić poprawność swoich działań?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?