Jakie skutki podatkowe niesie za sobą nieodebranie przez klienta zakupionego towaru?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 24 listopada 2018 r.
Autor odpowiedzi: Różycki Karol
Odpowiedzi udzielono: 23 marca 2018 r.

PYTANIE

Prowadzę działalność polegającą na sprzedaży towarów poprzez sklep internetowy. W 80% jest to sprzedaż na rzecz osób fizycznych (wystawiam paragon). Klient zamawia towar oraz dokonuje wpłaty. Ja w ciągu 2 dni dokonuję wysyłki. Zdarza się, że klient nie odbiera przesyłki (która była wcześniej zapłacona).

Co w takiej sytuacji?

Czy mam prawo pomniejszyć przychody (nie występuje zwrot środków pieniężnych dla klienta)?

Co zrobić z towarem?

Czy wraca na stan magazynowy?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX