Jakie są zasady udzielania dodatkowych 10 dni urlopu pracownikom socjalnym?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 19 lipca 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Pracownik zatrudniony jest w GOPS na podstawie umowy o pracę na 1/2 etatu na stanowisku pracownik socjalny i 1/2 na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy. W 2017 r. przysługuje pracownikowi dodatkowe 10 dni urlopu wypoczynkowego przyznanego na podstawie ustawy o pomocy społecznej, który jest przyznawany co 2 lata.
W jaki sposób udzielić pracownikowi urlopu, gdy tylko 1/2 to praca na stanowisku pracownik socjalny, a 1/2 pracownik administracyjno biurowy?
Czy pracownikowi udzielić dodatkowego urlopu w wymiarze 10 dni tylko dla etatu pracownik socjalny?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX