Jakie są obowiązki Starosty w związku ze zmianą przepisów w zakresie hałasu?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 14 lutego 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Starosta w grudniu 2017 r. wydał decyzję dla zakładu określając dopuszczalne poziomy hałasu przenikającego do środowiska poza zakładem w odniesieniu do terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej w następującej wysokości: równoważny poziom dźwięku A dla pory dnia - 55 db, równoważny poziom dźwięku A dla pory nocy - 45 dB.
Jakie ma obowiązki starosta a jakie przedsiębiorca w odniesieniu do znowelizowanych przepisów?
Zakład robi co dwa lata badania hałasu. Ostatnie badania były wykonane w grudniu 2021 r., z których wynika, że zakład nie przekracza dopuszczalnych parametrów hałasu określonych w decyzji.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX