Jakie są obowiązki Starosty w związku ze zmianą przepisów w zakresie hałasu?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Gall Marek
Odpowiedzi udzielono: 14 lutego 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Starosta w grudniu 2017 r. wydał decyzję dla zakładu określając dopuszczalne poziomy hałasu przenikającego do środowiska poza zakładem w odniesieniu do terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej w następującej wysokości: równoważny poziom dźwięku A dla pory dnia - 55 db, równoważny poziom dźwięku A dla pory nocy - 45 dB.

Jakie ma obowiązki starosta a jakie przedsiębiorca w odniesieniu do znowelizowanych przepisów?

Zakład robi co dwa lata badania hałasu. Ostatnie badania były wykonane w grudniu 2021 r., z których wynika, że zakład nie przekracza dopuszczalnych parametrów hałasu określonych w decyzji.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX