Jakie rozwiazania są wprowadzane w dużych firmach, aby uprościć proces prowadzenia dokumentacji ewidencji czasu pracy w sposób elektroniczny?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Szachniewicz Dominika
Odpowiedzi udzielono: 3 października 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jakie standardy są wprowadzane w dużych firmach, aby uprościć proces prowadzenia dokumentacji ewidencji czasu pracy w sposób elektroniczny?

Czy każdy pracownik powinien mieć indywidulanie prowadzoną ewidecję?

Czy każda karta czasu pracy ma zostać podpisana podpisem kwalifikowanym?

Jak jest w przypadku wniosków urlopowych, które zatwierdzane są w systemie elektronicznym?

Czy je też powinniśmy generować do pdf i podpisywać elektronicznie?

Czy jest na to jakiś inny sposób żeby proces upraszczać w formie np zbiorczego zestawienia z wnioskami urlopwymi danej osoby? 

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX