Jakie przepisy w sprawie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej należy stosować w klasie pierwszej branżowej szkoły I stopnia?
PYTANIE
W sierpniu 2017 roku ukazało się wiele rozporządzeń Ministerstwa Edukacji Narodowej, które weszły w życie z dniem 1 września 2017 r., m.in. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Kwestie dotyczące pomocy psychologiczno-pedagogicznej regulują na dzień dzisiejszy rozporządzenia: rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 9.08.2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28.08.2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach wraz z rozporządzeniemMinistra Edukacji Narodowej z dnia 30.04.2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
1) Czy rozporządzenia zmieniające dotyczą również klas gimnazjalnych w sytuacji, gdy dotychczasowe gimnazjum zostało włączone do nowo powstałej ośmioletniej szkoły podstawowej?
2) Jakie przepisy należy stosować w klasie pierwszej branżowej szkoły I stopnia, a jakie w klasach dotychczasowej zasadniczej szkoły zawodowej prowadzonych w branżowej szkole I stopnia?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX