Jakie przepisy należy stosować w przypadku wysłania pracownika do Holandii?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Ziółkowski Paweł
Odpowiedzi udzielono: 8 maja 2017 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Pracownik jest zatrudniony przez polska firmę z siedziba w Krakowie. Zatrudniony jest na podstawie umowy o prace. Miejsce wykonywania pracy w umowie ma określone jako Kraków. Co jakiś czas strony umowy podpisują aneks do umowy o prace, w którym to miejsce wykonywania pracy zmieniają z Krakowa na Holandia Roterdeam. Pracownik wyjeżdża do pracy, ma zagwarantowane mieszkanie, dodatki za delegacje rozłąkę na czas pobytu w Holandii.

Na czas pobytu w Holandii jakim przepisom prawa praca podlega czy polskim, czy holenderskim?

Jakie przepisy określają jego warunki, normy czasu pracy, dni wolne czy polskie, czy holenderskie?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX