Jakie przepisy należy stosować przy wysłaniu pracowników do Czech?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 17 sierpnia 2016 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy w stosunku do pracowników, którzy będą świadczyć pracę na terenie Czech według warunków opisanych poniżej należy stosować wyłącznie przepisy prawa polskiego w zakresie prawa pracy ubezpieczenia społecznego, opodatkowania i bhp?
Firma działająca w branży budowlano - montażowej otrzymała propozycję wykonania zadania na terenie Czech. Planuje, aby grupa pracowników świadczyła pracę przez okres 3 miesięcy w Czechach w ramach delegacji zagranicznej. W trakcie wykonywania pracy w ciągu 3 miesięcy pracownicy będą co 2 tygodnie powracać do kraju. "tzw. zjazdy". Pracodawca jest firmą, która działa wyłącznie na terenie Polski i w Polsce ma siedzibę.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX