Jakie powinno być postępowanie w przypadku awarii systemu zarządzania EDM?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 26 sierpnia 2022 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Czy w sytuacji awarii systemu do zarządzania Elektroniczną Dokumentacją Medyczną prawidłowym jest: prowadzenie zastępczej dokumentacji papierowej z zaznaczeniem, że po ustaniu awarii wszystkie informacje, niezwłocznie zostaną przeniesione do systemu obsługującego EDM; prowadzenie jej w postaci papierowej i pozostawienie jej w takiej formie bez przeniesienia informacji do systemu obsługującego EDM?
Równocześnie jeżeli dane zostaną wprowadzone do systemu, to czy dokumenty źródłowe można zniszczyć; wybrakować jako dokumenty kategorii Bc; czy załączyć do indywidualnej dokumentacji medycznej pacjentów, której część nadal prowadzona jest w formie papierowej?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX