Jakie PKD powinno posiadać biuro rachunkowe, które sprzedaje również dostęp do aplikacji umożliwiającej elektroniczną wymianę dokumentów pomiędzy biurem a klientem?
PYTANIE
Jestem biurem rachunkowym. Mam PKD 69.20.Z. Klientom wystawiam faktury za usługi księgowe. Mam wykupioną aplikację "komunikacja z klientem", która umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów pomiędzy biurem a klientem. Biuro ma swój login i hasło, klient również dostaje swój login i hasło. Klient korzystając z aplikacji ma dostępne różne opcje: np ma możliwość wystawiania faktur, ściągania należności i zobowiązań, widzi rozliczenia księgowe, może przysyłać dokumenty. Biuro za aplikację ponosi opłatę zależną od ilości klientów korzystających z aplikacji. Z kolei biuro swoim klientom aplikację udostępnia odpłatnie (dodając swoją marżę). Za dostęp do aplikacji klient ponosi opłatę miesięczną za dostęp do aplikacji.
W związku z wystawianiem klientom faktur za dostęp do ,,komunikacji z klientem" - jakie PKD biuro powinno posiadać?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX