Jakie PKD powinno posiadać biuro rachunkowe, które sprzedaje również dostęp do aplikacji umożliwiającej elektroniczną wymianę dokumentów pomiędzy biurem a klientem?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Kowalski Radosław
Odpowiedzi udzielono: 16 sierpnia 2018 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jestem biurem rachunkowym. Mam PKD 69.20.Z. Klientom wystawiam faktury za usługi księgowe. Mam wykupioną aplikację "komunikacja z klientem", która umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów pomiędzy biurem a klientem. Biuro ma swój login i hasło, klient również dostaje swój login i hasło. Klient korzystając z aplikacji ma dostępne różne opcje: np ma możliwość wystawiania faktur, ściągania należności i zobowiązań, widzi rozliczenia księgowe, może przysyłać dokumenty. Biuro za aplikację ponosi opłatę zależną od ilości klientów korzystających z aplikacji. Z kolei biuro swoim klientom aplikację udostępnia odpłatnie (dodając swoją marżę). Za dostęp do aplikacji klient ponosi opłatę miesięczną za dostęp do aplikacji.

W związku z wystawianiem klientom faktur za dostęp do ,,komunikacji z klientem" - jakie PKD biuro powinno posiadać?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX