Jakie obowiązki spoczywają na kierowniku OPS w związku z przekazaniem mu w trwały zarząd budynku, w którym w części ma siedzibę OPS, a pozostałą część użytkuje Poczta Polska?
Pytania i odpowiedzi
Status: Aktualne
Odpowiedzi udzielono: 18 listopada 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie
PYTANIE
Proszę o udzielenie odpowiedzi na niżej zadane pytanie.
Jakie obowiązki spoczywają na kierowniku OPS w związku z przekazaniem mu w trwały zarząd budynku, w którym w części ma swoją siedzibę OPS, a pozostałą część przedmiotowej nieruchomości użytkuje Poczta Polska (umowa zawarta na czas określony pomiędzy gminą a Pocztą)?
Czy ta umowa nadal jest dokumentem obowiązującym?
Do kogo najemca powinien wnosić opłatę?
Jakie dokumenty oprócz decyzji i protokołu zdawczo-odbiorczego od gminy powinien otrzymać kierownik OPS?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX