Jakie obowiązki spoczywają na kierowniku OPS w związku z przekazaniem mu w trwały zarząd budynku, w którym w części ma siedzibę OPS, a pozostałą część użytkuje Poczta Polska?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Lecińska Monika
Odpowiedzi udzielono: 18 listopada 2021 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Proszę o udzielenie odpowiedzi na niżej zadane pytanie.

Jakie obowiązki spoczywają na kierowniku OPS w związku z przekazaniem mu w trwały zarząd budynku, w którym w części ma swoją siedzibę OPS, a pozostałą część przedmiotowej nieruchomości użytkuje Poczta Polska (umowa zawarta na czas określony pomiędzy gminą a Pocztą)?

Czy ta umowa nadal jest dokumentem obowiązującym?

Do kogo najemca powinien wnosić opłatę?

Jakie dokumenty oprócz decyzji i protokołu zdawczo-odbiorczego od gminy powinien otrzymać kierownik OPS?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX