Jakie obowiązki ciążą na spółce w likwidacji w odniesieniu do posiadanej kasy fiskalnej z tytułu zakupu, której odliczyła ulgę?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Nieaktualne, stan prawny na: 30 kwietnia 2019 r.
Autor odpowiedzi: Kamiński Krzysztof
Odpowiedzi udzielono: 11 listopada 2017 r.

PYTANIE

W deklaracjach VAT-7 za kwiecień, maj, czerwiec, lipiec 2014 r. Spółka odliczyła ulgę z tytułu zakupu kasy fiskalnej. Spółka z dniem 6.09.2017 r. (data aktu notarialnego) podjęła uchwałę o likwidacji spółki.

Czy spółka powinna zwrócić ulgę z tytułu zakupu kasy fiskalnej do urzędu skarbowego?

Jaki jest termin na dokonanie odczytu pamięci kasy w urzędzie skarbowym?

Co spółka powinna zrobić z posiadaną kasą?

Jakie dokumenty powinny zostać złożone w Urzędzie Skarbowym i w jakim terminie ?

.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX