Jakie obowiązki ciążą na spółce w likwidacji w odniesieniu do posiadanej kasy fiskalnej z tytułu zakupu, której odliczyła ulgę?
Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 30 kwietnia 2019 r.
Odpowiedzi udzielono: 11 listopada 2017 r.
PYTANIE
W deklaracjach VAT-7 za kwiecień, maj, czerwiec, lipiec 2014 r. Spółka odliczyła ulgę z tytułu zakupu kasy fiskalnej. Spółka z dniem 6.09.2017 r. (data aktu notarialnego) podjęła uchwałę o likwidacji spółki.
Czy spółka powinna zwrócić ulgę z tytułu zakupu kasy fiskalnej do urzędu skarbowego?
Jaki jest termin na dokonanie odczytu pamięci kasy w urzędzie skarbowym?
Co spółka powinna zrobić z posiadaną kasą?
Jakie dokumenty powinny zostać złożone w Urzędzie Skarbowym i w jakim terminie ?
.
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX