Pytania i odpowiedzi
Status: Nieaktualne, stan prawny na: 31 grudnia 2019 r.
Autor odpowiedzi: Krywan Tomasz
Odpowiedzi udzielono: 13 lipca 2015 r.

PYTANIE

Likwiduję działalność gospodarczą z dniem 31 maja 2016 r. Rozliczam się na PKPiR. Jest to działalność handlowa, posiadam towar handlowy oraz środki trwałe, ponieśliśmy koszty remontowe z tytułu remontu w obcym (wynajmowanym) pomieszczeniu od dnia 2 marca 2016 r. do 31 marca 2016 r. na kwotę ok. 13.000 zł.

Czy podatek dochodowy rozliczając rok podatkowy na koniec roku, rozliczamy różnicą remanentów?

Czy w naszym przypadku jeżeli jest to remanent likwidacyjny z towarów handlowych to dokonujemy wykazu składników majątku trwałego, spisu z natury?

Jakie mam obowiązki z tytułu likwidacji firmy?

Po ilu latach upływa obowiązek uiszczenia podatku, jeżeli towar nie zostanie sprzedany?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX

Zaloguj się do LEX | Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?