Jakie możliwości usunięcia klienta z bazy czynnych klientów ma bank, po potrzymaniu zwrotnych informacji z Poczty doręczającej korespondencję bankową w brzmieniu: klient zmarł, klient wyjechał lub klient zmienił adres zamieszkania?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Bieżuński Paweł
Odpowiedzi udzielono: 19 listopada 2015 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

Jakie możliwości ma Bank usunięcia klienta z bazy czynnych klientów, po potrzymaniu zwrotnych informacji z Poczty doręczającej korespondencję bankową w brzmieniu: 1) klient zmarł, 2) klient wyjechał, 3) klient zmienił adres zamieszkania?

Powyższe przypadki prosimy rozważyć w sytuacjach; braku środków na rachunku lub posiadania środków na rachunku.

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX