Jakie kwalifikacje musi posiadać osoba wyznaczona do udzielania pierwszej pomocy, ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników, która jest pracownikiem administracyjno-biurowym?

Pytania i odpowiedzi
Status:  Aktualne
Autor odpowiedzi: Ambroziewicz Maciej
Odpowiedzi udzielono: 6 czerwca 2023 r., stan prawny dotychczas nie uległ zmianie

PYTANIE

W urzędzie pracownicy administracyjno-biurowi nie muszą odbywać szkoleń okresowych w związku z tym, że przeważająca działalność pracodawcy - w rozumieniu przepisów o statystyce publicznej - znajduje się w grupie działalności, dla której ustalono nie wyższą niż trzecia kategorię ryzyka.

Jakie kwalifikacje musi posiadać osoba wyznaczona do udzielania pierwszej pomocy, ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników, która jest pracownikiem administracyjno-biurowym?

Czy wystarczy szkolenie z zakresu pierwszej pomocy i wstępne szkolenie bhp?

ODPOWIEDŹ

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX