Jakie koszty uzyskania przychodów należy zastosować do wynagrodzenia pracownika, jeśli w ramach jednej umowy o pracę sporządzane są dwie listy płac?
PYTANIE
Pracownik zatrudniony jest na podstawie umowy o pracę w spółce z o.o. spółka uzyskała dofinansowanie na realizację projektu i w związku z tym pracownik został oddelegowany do pracy przy projekcie w wymiarze 1/2 etatu. Nie podpisano nowej umowy o pracę. Dla wymogów formalnych sporządzane są dwie listy płac - jedna dotycząca projektu, druga bieżącej działalności firmy. Na obydwu listach pracownik, o którym mowa wyżej, figuruje, na każdej w wymiarze 1/2 etatu.
Czy na każdej liście płac należy ujmować koszty uzyskania przychodu przez pracownika?
Umowa o pracę jest jedna.
Czy decyduje tu liczba umów, czy liczba dokumentów jakimi są listy płac?
Czy oddelegowanie do projektu traktowane jest jako umowa?
ODPOWIEDŹ
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX